piątek, 2 listopada 2012

... odznakowo-pttkowo

Od jutra do marca, w każdy weekend, zainteresowani Krakowem, jego historią i zabytkami, mogą dowiedzieć się więcej na te tematy, podczas spacerów z przewodnikami miejskimi, organizowanych przez Koło Grodzkie PTTK


Akcja pt. Zdobywamy Odznakę Przyjaciela Krakowa po raz pierwszy odbyła się 40 lat temu. Ja wzięłam w niej udział w zeszłym roku i polecam :) Większość spotkań jest bezpłatna (czasem obowiązują wejściówki, po które niestety trzeba postać, czasem i w kolejce, ale cenowo nie oszałamiają).

Dla osób mających problemy z mobilizacją, jeśli będzie się na odpowiedniej liczbie spotkań (wbite pieczątki do "dzienniczka"), pod koniec sezonu można zdobyć tytułową odznakę. Ja się jakoś zmobilizowałam i jestem brązowym Przyjacielem Krakowa :)

Szczegółowy program spacerów na listopad dostępny tutaj

Start - sobota 3 listopad godz. 10.15 przed główną bramą Cmentarza Rakowickiego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz