sobota, 12 stycznia 2013

... biletowo-przeglądowo (c.d.)

Niedawno pisałam o przeglądzie biletów, które zrobiła GW, a który towarzyszył zapowiedzi konkursu na nowy wzór biletu w Krakowie. Dzisiaj zachęcam do obejrzenia biletów z innych miast polskich oraz biletów zagranicznych - tutaj

Ciekawa jestem który podoba się Wam najbardziej? 

Polecam szczególnie bilet z Tallina (gdzie mieszkańcy jeżdżą za darmo - wyobrażacie sobie coś takiego w Krakowie?)

A tutaj uwieczniłam mój wysłużony bilet z Głogowa (w którym tak btw nie byłam, a który dostałam w 2005 roku we wrześniu w Niedzicy od pewnego sympatycznego Głogowianina :) ) 



oraz pamiątkę z zeszłorocznego wypadu do Lwowa (dobra kolorystyka, kreska trochę banknotowa ale ok, herb wiąże z miastem - generalnie podoba mi się :D):





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz