niedziela, 24 marca 2013

... aptekowo-orłowo

Mimo zawirowań wyjazdowo-czasowo-roboczych doczekałam się wreszcie otwarcia wystawy w Aptece pod Orłem po remoncie, a nawet udało mi się ją w zeszłym tygodniu odwiedzić, do czego zresztą wszystkich zachęcam. 



W środku jest zdecydowanie inaczej, powiększono przestrzeń ekspozycji, a kasy i salę edukacyjną (nowość!) przeniesiono ciut obok. Nie chcę robić tu recenzji, bo każdy odbiera różne aspekty inaczej, więc najważniejsze żebyście sami poszli i zobaczyli. Jest multimedialnie, odtworzeniowo, a w pokoju dyżurnym farmaceuty nawet "ciepło" i "swojsko". To, co na mnie zrobiło największe wrażenie, to medal sprawiedliwego wśród narodów świata, którego do tj pory nie widziałam "na żywo". 

Więcej info o wystawie tutaj a jak wygląda teraz wnętrze, zobaczyć można m.in. tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz