Od 20 sierpnia do 18 września będzie można podzielić się swoim pomysłem na polepszenie oferty kulturalno-rozrywkowej miasta. Jeśli macie ciekawe inicjatywy w którejś z poniższych kategorii podzielcie się z nimi za pomocą rynkowej skarbonki albo wejdźcie na stronę inicjatywy Skarbonka pomysłów dla Krakowa.
Kategorie pomysłów:
I - impreza sportowa lub kulturalno-rozrywkowa, jakiej brakuje w Krakowie i która by promowała kulturę miasta na cały świat;
II - hasło promocyjne dla Krakowa, odzwierciedlające jego walory kulturowe, klimat, potencjał oraz unikatowość;
III - lista 10 miejsc w Krakowie (poza głównymi atrakcjami
turystycznymi miasta), które najlepiej oddają krajobraz kulturowy
Krakowa i które koniecznie trzeba zobaczyć;
IV - pomysł na nietuzinkowe sposób czerpania przyjemności z oferty
kulturalnej Krakowa, przy wykorzystaniu własnych oszczędności.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz